Kilpailun aihe:

  • Leimattu

Kilpailun idea:

  • Tässä kilpailussa kaikki osallistujat lähettävät siis minulle postilla erilaisia pieniä juttuja, jotka liittyvät jotenkin leimailuun. Käsite on todella laaja esim. Laimattavaa paperia, laimakuvia, mahdollisesti pieni leima, yms.
  • Minulle lähetetään siis postissa kaksi kuorta(toiseen kuoreen merkintä "Tinkelille" ja toiseen"Onnea voittajalle"), toisen saan minä pitää vaivanpalkkana ja toisen saa kilpailun voittaja. (Minä en ole mukana arvonnassa)
  • Kun kaikkien osallistujen lähettämät jutut ovat tulleet perille, minä arvon kaikkien lähettäjien kesken yhden onnekkaan, jolle postitan kaikki kuoret, joiden päällä lukee merkintä: "Onnea voittajalle"

Tuotteiden lähetys:

  • Minulle postitetaan kuori, joka on vähintään kokoa C5(eli puolet A4 koosta oleva kirjekuori) ja siellä sisällä on kaksi pienempää kuorta: toisen kuoren päällä lukee: "Onnea voittajalle" ja toisen päällä "Tinkelille" Minun osoitteeni saa pyytämällä s-postilla. Kuori, jonka päällä lukee "onnea voittajalle" ei mielellään saa sisältää mitää kovinkaan painavaa, ettei minulle koidu aivan yli isoja posti maksuja, sillä olen ihan vapaaehtoisesti/talkoo työllä tässä jutussa mukana:)

Aikataulu:

  • Kilpailuun saa osallistua niin kauan, kunnes 15 osallistujaa on täynnä,enintään helmikuun 18.pvä:än asti
  • Viimeinen kuorien lähetyspäivä on 22.02.08 ja tämä päivä on ehdoton!!!

Ilmoittautuminen:

  • Ilmoittautumalla kommentilla tähän postaukseen ja laittamalla s-postia osoitteeseen: tinkeli (at) mymail . fi (välilyönnit pois ja (a) tilalle @), olet mukana tässä kilpailussa/arvonnassa. Viestin otsikoksi/aiheeksi: 1.Kilpailu. S-postista saat paluuviestin, jossa on osoitteeni, jotta voit lähettää kuoret.

Kilpailuun otetaan mukaan 15 ensiksi ilmoittautunutta!!

Onnea kilpailuun/arvontaan!!

Mukana:

1.Minä itse

2.Täti punainen

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11....jne